farhangfun
welcom to weblog fun
 همواره ذخیره‌سازی اطلاعات از مهمترین دغدغه‌های عموم کاربران اعم از حرفه‌ای یا عادی بوده است.
 
هاردهای اکسترنال سامسونگ سری S
 

نیاز به فضای مطمئن نگهداری اطلاعات – سرعت بالای بازیابی ، قابلیت حمل و نگهداری ، ... منجر به تولید و عرضه هارددیسک‌های اکسترنال توسط پیشروان صنعت ذخیره‌سازی در سطحی وسیع و با قیمت‌های رقابتی گردید. این مهم تا حدی است که حتی پیش‌بینی جایگزینی هاردیسک‌های اکسترنال با حافظه‌های فلش دور از ذهن نیست ! 

به گزارش ايتنا، در این راستا سامسونگ نیز همچون دیگر تولیدکنندگان مطرح در تکنولوژی ذخیره‌سازی با عرضه هاردیسک‌های اکسترنال در ظرفیت‌های متنوع ، سعی در جذب سهم بیشتری از بازار نموده است. 
 

ولی آنچه منجر به تمایز این نام تجاری کره‌ای در دنیای ذخیره سازی است عرضه سری زیبا و متفاوت S می‌باشد ! 

هارددیسک‌های سری S در ۲ گروه S۲ و S۱ با ظرفیت‌های متنوع معرفی شده اند ، علاوه بر کارایی فنی بالا ، با بهره‌گیری از طراحی زیبا و ترکیب رنگ‌های منحصر بفرد ( ۶ رنگ مشکی / سفید / قهوه ای /صورتی / قرمز/ آبی) ، جایگاهی ویژه‌ای در نزد جوانان باز نموده است. 

قابل ذکر است گروه S۱ با توجه به بهره‌مندی از تکنولوژی مدرن سامسونگ ، بعنوان کوچک‌ترین هارد دیسک اکسترنال موجود در ابعادی معادل یک کارت اعتباری ارائه شده است که این خود برای کاربرانی که همواره از بزرگی و حمل این محصول گله‌مند بوده‌اند ، مزیتی خاص بشمار می‌آید. 

صرف نظر از مقوله طراحی ظاهری منحصر بفرد ، از مهم‌ترین مزایای این گروه می‌توان کارایی بالا در انتقال اطلاعات ( ۴۸۰Mbps) ، قابلیت صرفه‌جویی انرژی در هنگام عدم فعالیت ، بهره مندی از مواد اولیه سازگار با طبیعت در ساخت ، به همراه نرم افزارهای رایگان تهیه کپی پشتیبان خودکار ، نصب رمز عبور ، کدگذاری اطلاعات ، ... را ذکرنمود.

چهار شنبه 11 / 11 / 1389برچسب:, :: 10:10 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
همانطور که انتظار می رفت شرکت کره ای سامسونگ گوشی های جدیدی به مجموعه Galaxy خود افزود که عبارتند از Galaxy Fit ، Galaxy Gio ، Galaxy mini و Galaxy Ace.
 
سامسونگ باز هم مجموعه گوشی های Galaxy خود را توسعه می دهد


هر چهار مدل از نظر ویژگی های سخت افزاری پایین تر از مدل اصلی خود Galaxy S می باشند. به هرحال برای افرادی که قادر به خریداری Galaxy S نیستند می توانند با خرید هر یک از این چهار مدل به نوعی به برخی امکانات گوشی مانند Galaxy S دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جی اس ام آریا،Galaxy Ace که در ردیف گوشی های متوسط قرار می گیرد دارای پردازنده ۸۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با فلاش LED ، صفحه نمایش ۳.۵ اینچ با کیفیت HVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و مبتنی بر آندروید ۲.۲ به کاربران عرضه خواهد شد.

Galaxy Fit یک گوشی بسیار ساده است که دارای پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با زوم خودکار ، صفحه نمایش ۳.۳۱ با کیفیتQVGA ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس بوده و با آندروید ۲.۲ وارد بازار خواهد شد. این گوشی شباهتهای زیادی با گوشی LG Optimus One دارد.

Galaxy Gio هم یک گوشی رده متوسط است که مجهز به پردازنده ۸۰۰MHz بوده و از دیگر قابلیتهای آن می توان صفحه نمایش ۳.۲ اینچ با کیفیت HVGA ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ را نام برد.

آخرین مدل که Galaxy mini نام دارد دارای صفحه نمایش ۳.۱۴ با کیفیت QVGA ، پردازنده ۶۰۰MHz ، دوربین ۳ مگاپیکسل ، بلوتوث ، وای فای و جی پی اس و آندروید ۲.۲ می باشد و در ردیف گوشی های ساده قرار می گیرد.

هر چهار مدل در کنگره جهانی موبایل در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بصورت رسمی معرفی خواهند شد.
دو شنبه 9 / 11 / 1389برچسب:, :: 3:20 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 16837
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ