farhangfun
welcom to weblog fun

جدیدترین گوشی ال جی موسوم به Optimus Me P350 برای اولین بار با گارانتی رسمی درسطح بازار تلفن همراه عرضه شد.

رونمایی ال‌جی از Optimus Me P350

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین های ال جی قرار دارد با بهای 243 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

این گوشی 130 گرمی دارای صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچی TFT ، حافظه  داخلی 140 مگابایتی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت از ویژگی های این گوشی به شمارمی آید.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، سیستم عامل آندروئید 2.2 و پشتیبانی از وای فای از دیگر امکانات گوشی Optimus Me P350 ال جی به شمار می آید.

فروشندگان گوشی های ال جی معتقدند این گوشی در روزهای اولیه به دلیل قیمت بالا با  تقاضای  چندانی روبرو نخواهد شد اما با گذشت زمان و تعدیل قیمت با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو خواهد شد.

دو شنبه 21 / 3 / 1390برچسب:, :: 1:35 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون شرکت اپل و آندرويد شرکت گوگل، داده‌هاي مربوط به موقعيت اين دستگاه‌ها را به شرکت‌هاي خود ارسال مي‌کنند.

 
آی‌فون و آندروید صاحبانشان را لو می‌دهند
همکاران سيستم- گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون و آندرويد داده‌هاي مربوط به موقعيت خود را از طريق گوشي به شرکت‌هاي اپل و گوگل ارسال مي‌کنند.

روزنامه وال استريت ژورنال بر اساس برخي مستندات گزارش داد: گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون شرکت اپل و آندرويد شرکت گوگل، داده‌هاي مربوط به موقعيت اين دستگاه‌ها را به شرکت‌هاي خود ارسال مي‌کنند.

بر اساس نامه‌‌ي ارسالي به نمايندگان سنا، وال استريت ژورنال اعلام کرد: شرکت اپل به طور متناوب اطلاعات مربوط به موقعيت تقريبي کاربران آي‌فون را جمع‌آوري و هر ۱۲ ساعت يک بار به شرکت خود ارسال مي‌کند.

گوشي‌هاي آندوريد داده‌هاي مربوط به موقعيت کاربران به همراه اطلاعات شبکه‌هاي Wi-Fi آن محل و کد مربوط به گوشي را چندين بار در ساعت به شرکت گوگل ارسال مي‌کنند.

بنا بر اين گزارش، احتمال مي‌رود شرکت‌هاي اپل و گوگل از اين دادها براي ارائه‌ي خدمات بر اساس آن محل و موقعيت خاص استفاده مي‌کنند.
شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 7:0 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani
عرضه گوشی تحت لیسانس اپراتور موبایل که هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا مرسوم است چندی است که در کشور ما زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد به نحوی که واردکنندگان برندهای مختلف گوشی به ایران، تمامی تلاش خود را به کاربسته‌اند تا گوشی‌هایشان را تحت لیسانس اپراتورهای موبایل فعال در کشور عرضه کنند.
 
تلاش واردکنندگان برای عرضه گوشی تحت لیسانس اپراتور

رویه ارائه سیم‌کارت به انضمام گوشی به گونه‌ای است که اپراتورها معمولا در زمان فروش سیم‌کارت، یک گوشی‌ نیز در اختیار مشترک قرار می‌دهند که این گوشی تنها تحت لیسانس اپراتور بوده و با سیم کارت‌های آن فعال می‌شود. به این ترتیب اپراتور برای عرضه گوشی با سیم‌کارت خود با شرکت‌های سازنده گوشی‌های موبایل قرارداد همکاری منعقد می‌کند و برای تشویق مشترک به خرید گوشی و سیم‌کارت تخفیف قابل توجهی ارائه می‌کند.

در سال‌های ابتدایی ورود سیم‌کارت به ایران نیز شرکت مخابرات ایران سیم‌کارت های موبایل را با گوشی صاایران در اختیار مشترکان قرار می‌داد اما با گسترش عرضه و تقاضای سیم کارت و ورود مدل‌های متنوع گوشی به بازار کشور این روند متوقف شد.

اما در آبان‌ماه امسال همراه‌اول در نمایشگاه بین المللی مخابرات – تلکام- سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به همراه دو مدل گوشی با برند "ال‌جی" عرضه کرد.

مسئولان این اپراتور اعلام کردند که همراه اول گوشی‌های شرکت ال‌جی را تحت لیسانس خود درآورده و با توجه به توافقی که با این شرکت صورت گرفته سیم‌کارت‌های همراه‌اول همراه با این گوشی‌ها به مشترکان معرفی می‌شود.

پیش از این نیز مسئولان شرکت ZTE در ایران از آغاز مذاکرات با اپراتورهای اول و دوم و تالیا برای استفاده مستقیم کاربران از گوشی‌های برند چینی ZTE خبر داده و اعلام کرده بودند که این مذاکرات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

در همین حال ساناز کوشا مدیر بازاریابی شرکت سونی‌ اریکسون از تلاش این شرکت برای عرضه گوشی‌های هوشمند برند سونی اریکسون همراه با سیم‌کارت های اپراتور سوم موبایل خبر داد و گفت: از آنجا که سیم‌کارت‌های اپراتور سوم قابلیت پشتیبانی از نسل سوم (۳G) را دارد شرایط مساعدی برای همکاری فراهم خواهد بود.

وی با اظهار تمایل این شرکت برای همکاری با اپراتور سوم موبایل گفت: اپراتور سوم با توجه به اینکه سرویس‌های نسل سوم را ارائه خواهد کرد، شرایط مساعدی برای همکاری با عرضه گوشی‌های هوشمند سونی اریکسون دارد.

کوشا با بیان اینکه در این رابطه شرکت سونی اریکسون تمامی تلاش خود را بکار می‌بندد تا گوشی‌های این برند را تحت لیسانس اپراتور سوم عرضه کند از انجام مذاکرات برای همکاری با اپراتورهای همراه‌اول و ایرانسل نیز خبر داد.

وی با اشاره به اجرای رویه جدید ارائه سیم کارت به انضمام گوشی در ایران گفت: همکاری با اپراتورهای اول و دوم و اپراتور سوم موبایل از برنامه های قطعی سونی اریکسون است.
 
سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 12:48 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

 

كمپاني تاچ تايپ كه پيش از اين برنامه تايپ براي تلفن‌هاي هوشمند لمسي را عرضه مي‌كرد، برنامه‌ي جديد تايپ براي تبلت‌ها عرضه مي‌كند.
 
 
برنامه‌ جديد تايپ براي تبلت‌هاي آندرويد 3.0
 
كمپاني تاچ تايپ يك برنامه جديد به‌نام SwiftKey براي تبلت‌هاي داراي سيستم عامل آندرويد ۳.۰ مانند مانند تبلت زوم ساخت شركت موتورولا عرضه مي‌كند.

با استفاده از اين برنامه‌ي تايپ كاربران تبلت مي‌توانند يك صفحه كليد مجازي برروي صفحه نمايش تبلت داشته باشند و به راحتي اي‌ميل‌ها و پيغام‌هاي خود در فيس بوك و توييتر را تايپ كنند.

اين برنامه هم‌چنين داراي برنامه‌هاي تصحيح خودكار غلط‌هاي املايي و گرامري است
سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 12:25 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

 

كمپاني تاچ تايپ كه پيش از اين برنامه تايپ براي تلفن‌هاي هوشمند لمسي را عرضه مي‌كرد، برنامه‌ي جديد تايپ براي تبلت‌ها عرضه مي‌كند.
 
 
برنامه‌ جديد تايپ براي تبلت‌هاي آندرويد 3.0
 
كمپاني تاچ تايپ يك برنامه جديد به‌نام SwiftKey براي تبلت‌هاي داراي سيستم عامل آندرويد ۳.۰ مانند مانند تبلت زوم ساخت شركت موتورولا عرضه مي‌كند.

با استفاده از اين برنامه‌ي تايپ كاربران تبلت مي‌توانند يك صفحه كليد مجازي برروي صفحه نمايش تبلت داشته باشند و به راحتي اي‌ميل‌ها و پيغام‌هاي خود در فيس بوك و توييتر را تايپ كنند.

اين برنامه هم‌چنين داراي برنامه‌هاي تصحيح خودكار غلط‌هاي املايي و گرامري است
سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 12:25 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

اولین روز پیش فروش Verizon iPhone، با رکورد افسانه‌ای رو به رو شد.

اپراتور جدید آی‌فون رکورد زد
 

پس از آنکه شرکت اپل انحصار خود را برای ارائه گوشی‌های آی‌فون از اپراتور آمریکایی AT&T برداشت وWireless Verizon را هم به جمع اپراتورهای خود اضافه کرد، تاریخ ۴ فوریه را برای پیش فروش گوشی‌های خود با این اپراتور اعلام کرده بود. مسؤلان Verizon اعلام نمودند که در اولین روز پیش فروش iPhone ۴ آنها توانستند از شدت استقبال خریداران یک رکورد افسانه‌ای در آمار فروش خود در کل تاریخ برپایی شرکت خود به دست آورند.

مسؤلان ورایزون گرچه تعداد گوشی‌های پیش فروش شده را اعلام نکردند اما گفته‌اند که تنها در مدت دو ساعت پس از آغاز پیش فروش اینترنتی iPhone ۴، به بیشترین میزان استقبال خریداران در تاریخ خود دست یافته اند.

فروش عمومی iPhone ۴ با اپراتور ورایزون از ۱۰ فوریه آغاز خواهد شد و این اپراتور، ۲۰۰۰ مرکز فروش خود را برای عرضه این گوشی‌ها باز خواهد نمود.
در آی‌فونی که با اپراتور ورایزون ارایه می‌شود، مشکل آنتن دهی این گوشی به طور کامل برطرف شده و کاربران می توانند با شبکه ۳G هم از امکان FaceTime برای مکالمات تصویری استفاده کنند.

 

سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 16856
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ