farhangfun
welcom to weblog fun

یکی از مدیران گوگل گفته است: اگر جی‌میل امن نبود، تقریباً نیمی از کاربران جهان به سراغ آن نمی‌رفتند.

 
استدلال جالب گوگل برای امن بودن جی‌میل



در حالی که این روزها اخباری در خصوص هک شدن حساب‌های جی‌میل چهره‌های برجسته سیاسی و نظامی منتشر شده است، مدیر گوگل مصر از امن بودن جی‌میل کاربران این کشور خبر داده است.

به گزارش ایتنا به نقل از سایت محیط، وائل الفخرانی مدیر گوگل در مصر گفته است هیچ یک از حساب کاربران جی‌میل در مصر هک نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا سرویس‌های جی‌میل امن است یا خیر، گفت: اگر جی‌میل امن نبود، تقریباً نیمی از کاربران جهان به سراغ آن نمی‌رفتند.

این در حالی است که دکتر عمرو بدوی مدیر اجرایی رگولاتوری مصر در سخنانی، با اشاره به این که «اطلاعاتی که در ایمیل‌ها قرار دارد، به هیچ وجه از امنیت برخوردار نیست» اظهار داشت: بهتر است کاربران، اطلاعات مهم و حساس خود را در ایمیل‌های‌شان ذخیره نکنند.

به گزارش ایتنا گوگل چندی پیش از نفوذ هکرها به ايميل شخصی چندین مقام آمريکايي، فرمانده نظامي و روزنامه نگار خبر داده است.

بنا به گفته گوگل این عملیات نفوذ، توسط هکرهای چینی صورت گرفته است.

گفتنی است جی‌میل، سرویس رایگان شرکت گوگل برای پست الکترونیکی است که هر چند حدود ۷ سال از ارائه آن می گذرد ولی هنوز مراحل آزمایشی خود را طی می کند.

admin:دیگر مطالب را میتوانید در قسمت دانستنی ها ویتوانید دیدن بفرمائید.

دو شنبه 21 / 3 / 1390برچسب:, :: 11:40 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

تحقیقات جدید شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد سیستم عامل ویندوز ۷ نسبت به ویندوز XP در برابر آلودگی‌ها و ویروس‌ها چهار تا پنج برابر از آسیب پذیری کمتری برخوردار است.

 
"ویندوز 7" ایمن ترین سیستم عامل مایکروسافت




به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری مهر، این ویژگی یافته جدید شرکت مایکروسافت در گزارش جدید امنیتی این شرکت عنوان شده است که در آن با جزئیاتی بالا به میزان آسیب پذیری‌ها و نقاط ضعف این نرم افزار‌ها، خلل‌های امنیتی، عملکرد و مقابله با ویروس‌ها اشاره شده است.

به طور کلی در این بررسی آشکار شده است که میزان آلودگی سیستمهای عامل جدید‌تر مایکروسافت با در نظر گرفتن آخرین بسته‌های تکمیلی نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر این سیستمهای عامل بسیار کمتر است و از این رو ویندوز ۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ R۲ از نظر قدرت امنیتی در بالا‌ترین درجه ممکن قرار گرفتند.

با توجه به گزارشهای به ثبت رسیده از هزار رایانه آلوده، مایکروسافت دریافت که سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۷ نسبت به نسخه ۳۲ بیتی آن از آلودگی کمتری در میان این هزار رایانه برخوردار است، به طوریکه تعداد رایانه‌های آلوده با ویندوز ۶۴ بیتی تقریبا سه رایانه و در نسخه ۳۲ بیتی تقریبا چهار رایانه از هزار رایانه تخمین زده شده است.

این در حالی است که تعداد آلودگی‌های رایانه‌های تحت ویندوز XP SP۳ در حدود ۱۶ در هزار و ویندوز XP SP۲ در حدود ۱۹ رایانه در هزار رایانه تخمین زده شده است و به گفته مایکروسافت، این به آن معنی است که ویندوز ۷ نسبت به ویندوز XP در حدود چهار تا پنج برابر ایمن‌تر است.

میزان آلودگی ویندوز ویستا نیز نسبت به ویندوز XP تا حد قابل توجهی پایین‌تر است اما نسبت به ویندوز هفت دو برابر ضعیف‌تر عمل می‌کند.

بر اساس گزارش ZDnet، گزارش مایکروسافت نشان می‌دهد حفره‌های امنیتی در برنامه‌های جانبی نسبت به حفره‌های امنیتی موجود در سیستمهای عامل و یا مرورگر‌ها بیشترین آمار سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

با این همه میزان حفره‌های امنیتی در برنامه‌های جانبی از سال ۲۰۰۹ تا کنون در حدود ۲۲. ۲ درصد کاهش یافته است اما در مقابل میزان سوء استفاده از آسیب پذیری‌های برنامه‌های جاوا طی سال گذشته تا اندازه‌ای قابل توجه افزایش پیدا کرده است.
 
شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 4:10 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

محققان دانشگاه «اوپن» امیدوارند ناسا از پروژه تحقیقاتی آن‌ها با هدف ارسال قایقی روباتیک به منظور بررسی احتمال وجود حیات در زیر سطح قمر تایتان پشتیبانی کند.

 
ارسال قایقی روباتیک به بزرگترین قمر زحل


به گزارش ایتنا به نقل از مهر، مهندسان فضایی در تلاشند با ساخت اولین قایق فرازمینی، آن را راهی تایتان، بزرگ‌ترین قمر زحل کرده و بر روی دریای «لیگیا مر»، دریایی از متان و اتان شناور کنند.

این قایق روباتیک برای چندین ماه بر روی این دریای فرازمینی شناور شده و به اکتشاف در خطوط ساحلی، بررسی شدت وزش باد و امواجی که ساحل را در هم می‌کوبند خواهد پرداخت.

به گفته محققان محاسبات نشان می‌دهند امواج در دریای تایتان نسبت به امواج دریاهای زمین بسیار بزرگ‌تر هستند اما سرعت کمتری دارند و همین ویژگی تایتان را به نقطه مناسب قایق سواری در سامانه خورشیدی تبدیل کرده است. تنها مشکل موجود، مشکل درجه حرارت هوا، برابر منفی ۱۸۰ درجه سلسیوس است، اما به جز این مشکل، تایتان یکی از بهترین نقاط برای قایق سواری فرازمینی است.

 

damin:بقیه در ادامه ی مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 3:38 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

به گفته احمدي‌نژاد: کسانی که در کار ارتباطات مشغول هستند باید بدانند که کارشان نباید تنها در راستای تجارت و سودآوری باشد.

 
رئیس جمهور: در حوزه ارتباطات نبايد حد و مرز و حصاري وجود داشته باشد



به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، محمود احمدی‌نژاد در نخستین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سرعت گسترش ارتباطات گفت: در گذشته اطلاعات به کندی و با فاصله بین مردم منتقل می‌شد. حتی به یاد دارم در زمانی که در شهرداری بودم یعنی حدود ‌۵-۶ سال قبل مردم برای گرفتن یک تلفن ثابت باید چند سال در نوبت می‌ماندند اما الان این‌طور که من شنیده‌ام برای تلفن ثابت ظرفیت‌های فراوانی ایجاد شده و مشتری برای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: شما به یاد دارید که در سال‌های ‌٧۶ و ‌٧٧ قیمت تلفن همراه به ‌٢ میلیون تومان رسید، اما امروز می‌بینید که شرکت‌های ارائه‌دهنده تلفن همراه با تبلیغات فراوان تلاش می‌کنند مشتری‌های بیشتری جذب کنند و قیمت سیم‌کارت خیلی ارزان‌تر به راحتی در اختیار است، در شبکه اطلاعات در کشور کارهای خوبی شده و حرکت جهشی بوده است.

admin:برای دیدن به ادامه ی مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 3:20 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

دولت اوباما برنامه تازه‌ای برای افزایش دخالت کاخ سفید در زمینه مدیریت اینترنت و حفظ امنیت آن در نظر گرفته است.

 
تلاش اوباما براي افزايش مداخله در مديريت اينترنت



به گزارش ایتنا به نقل از فارس، کاخ سفید روز دوشنبه استراتژی تازه‌ای موسوم به استراتژی بین المللی فضای سایبر را منتشر کرد که در آن تلاش کرده دیدگاه‌های خود در زمینه مدیریت و کنترل منابع اینترنت را به دیگر کشورهای جهان تسری داده و آن‌ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.


در این دستور العمل برنامه‌های مختلفی برای مدیریت امنیت اینترنت، گسترش خدمات تجارت الکترونیکی و تامین حقوق افراد و حفظ حریم شخصی آنها پیش بینی شده است.


در طرح یاد شده همچنین به حوزه‌هایی مانند اعمال قانون، امنیت، کنترل و هدایت اینترنت و سیاست‌های بازرگانی مورد علاقه آمریکا پرداخته شده است.


کاخ سفید پیش از این تلاش می‌کرد با اعمال نفوذ در سازمان آیکان ایده‌ها وطرح‌های خود در حوزه اینترنت را پیش ببرد، اما با افزایش نظرات مخالف کشورهای در حال توسعه، آمریکا به انتشار طرح‌ها و دستورالعمل‌های مختلف متمایل شده است.


منتقدان کاخ سفید می‌گویند این طرح‌ها ظاهراً با هدف بین المللی کردن مدیریت اینترنت مطرح می‌شوند، اما در عمل برای تحمیل نظرات آمریکا به دیگر کشور‌ها طراحی و نوشته شده‌اند.


همچنین دولت از این طریق قصد دارد بخش خصوصی آمریکا را هم تحت کنترل خود درآورد.


این مساله به خصوص زمانی اهمیت می‌یابد که بدانیم بیش از ۸۰ درصد از زیرساخت‌های شبکه‌ای کلیدی در آمریکا در اختیار و کنتترل بخش خصوصی است.

damin:سایر مطالب در قسمت دانستنی ها میباشد.لطفآ دیدن فرمائید و از نظرهای پر مهرتون رو برای این وب دریغ نفرمائید.با تشکر

شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 3:0 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

ستاد کل نیروهای مسلح ایران به‌زودی قرارگاه سایبری کشور را راه اندازی خواهد کرد.

 
تاسیس قرارگاه سایبری ایران

رئیس کمیته تبلیغات دفاعی کشور با اعلام پایان فاز مطالعاتی قرارگاه سایبری و تهیه اسناد بالا دستی این قرارگاه گفت: بزودی شاهد راه‌اندازی فاز اجرایی قرارگاه سایبری در کشور خواهیم بود.

به نقل از مهر، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص راه اندازی قرارگاه جنگ سایبری در کشورگفت: اسناد بالا دستی در این رابطه تهیه شده و در شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجموعه رده‌های مختلف نیروهای مسلح مورد تبیین قرار گرفته و بزودی شاهد راه اندازی فاز اجرایی قرارگاه سایبری در کشورخواهیم بود.

گفتنی است چندی پیش «رابرت گیتس» وزیر دفاع آمریکا طی نامه‌ای رسمی به فرماندهی قرارگاه استراتژیک این کشور دستور داد تا قرارگاه سایبری آمریکا را به منظور عملیات‌های سایبری نظامی همه جانبه تأسیس کنند.

فرماندهی سایبری ایالات متحده آمریکا موسوم به سایبرکام (CYBERCOM) در ژوئن ۲۰۰۹ تصویب شد و ۱۱ ماه پس از آن تاریخ به مرحله‌ای رسید که پنتاگون آن را قابلیت اولیه انجام عملیات می‌نامد.
ارتش آمریکا با دارا بودن شبکه‌های رایانه‌ای پیشرفته و گروه‌های نظامی متخصص در همه حوزه‌های سایبری، اولین فرماندهی سایبری را تاسیس کرده است.

علاوه بر ایالات متحده آمریکا، چند کشور اروپایی نیز طی چند ماه گذشته اقدام به راه‌اندازی سازمان‌های مشابه برای مقابله با تهاجم سایبری علیه منافع خود کرده‌اند.
 
شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 2:55 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

مایکروسافت بزودی شرکت نوکیا را با مبلغ بالایی می‌خرد.

 
نوکیا خرید جدید مایکروسافت

پس از اين كه مايكروسافت شركت اسكايپ را با يك رقم نجومي خريداري كرد، هم‌اكنون گمانه‌زني‌ها حاكي است كه اين غول فن‌آوري قصد خريد بخش موبايل شركت نوكيا را دارد.

به نقل از خبرگزاري دانشجويان، گزارشات جديد حاكي از آن است كه مايكروسافت و نوكيا در هفته آتي مذاكراتشان را درباره خريد بزرگ‌ترين شركت موبايل دنيا توسط بزرگ‌ترين شركت نرم‌افزاري دنيا شروع مي‌كند.

هنوز جزييات بيش‌تري در اين باره ارائه نشده است اما چندي پيش مايكروسافت و نوكيا همكاري خود را براي استفاده از ويندوز فون ۷ در تلفن‌هاي هوشمند نوكيا آغاز كردند و سيستم عامل ويندوز فون ۷ ساخت شركت مايكروسافت است.

در صورت امضاي قرارداد خريد بخش موبايل نوكيا توسط مايكروسافت شايد مبلغ آن از قيمت خريد اسكايپ هم بيش‌تر باشد.
شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:, :: 2:50 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
وزارت ارتباطات از نظر سابقه برقراري ارتباط با رسانه‌ها، كارنامه درخشاني ندارد و جزوه رتبه آخري‌ها وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي در اين زمينه است.
 
انتقاد تند خبرگزاري دولت از قطع ارتباط وزارت ارتباطات با مردم و رسانه‌ها

در آستانه روز جهاني ارتباطات ،پايگاه اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نزديك ۲۰ روز است كه تعطيل شده و به اين ترتيب اين وزارتخانه ارتباط خود را با مردم و رسانه قطع كرده است.

به گزارش ايرنا، آخرين خبري كه از سوي روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در اختيار رسانه‌ها و مردم قرار گرفت مربوط به سوم ارديبهشت است، از آن روز به بعد سايت اين وزارتخانه بدون هيچگونه توضيح و اطلاع‌رساني به حالت تعطيل درآمده و به روز نمي‌شود.

اين موضوع در آستانه ۲۷ ارديبهشت ماه «روز جهاني ارتباطات» كه در ايران بعنوان روز روابط عمومي نيز شناخته مي‌شود، قابل تعمق است.

هر چند در مجموع وزارت ارتباطات از نظر سابقه برقراري ارتباط با رسانه‌ها، كارنامه درخشاني ندارد و جزوه رتبه آخري‌ها(ي) وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي در اين زمينه است.

رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در كارنامه دو ساله وزارت خود حتي يك مورد هم نشست خبري با رسانه ها ندارد و براي برقراري ارتباط با مردم و رسانه‌ها به گفت‌وگوهاي پراكنده در حاشيه مراسم‌ها بسنده مي‌كند.

چند روز پيش يكي از روزنامه‌ها، خبري غيررسمي در مورد انحلال واحد خبر روابط عمومي وزارت ارتباطات منتشر كرده بود.

در اين خبر آمده بود كه بر اساس شنيده‌ها، از آنجا كه اين وزارتخانه نتوانسته براي حفظ نيروهاي واحد خبر روابط عمومي قرارداد آنها را تمديد كند، اين واحد منحل شده است.

گفتني است كه روابط عمومي وزارت ارتباطات هيچ واكنشي نسبت به اين خبر نداشت.
 
پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:, :: 11:5 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.

 
آقای وزیر! فیس بوک فیلتر است


ايمان بيك - وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.
 
معنی این اظهار نظر این است که کاربران ایرانی فیس‌بوک مثلا با ایجاد صفحاتی در این شبکه اجتماعی به ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر قدس بپردازند.

البته راه‌های مختلفی برای مقابله با اقدامات ضدایرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد که کاربران هوشمند ایرانی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

همانگونه که وزیر محترم اطلاعات نیز حتما می‌دانند و به جهت همین دانش نیز از کاربران ایرانی دعوت به مقابله با رژیم صهیونیستی کرده‌اند، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی و کلا ابزار مدرن و تعاملی وب، علاوه بر اینکه ممکن است مضراتی داشته باشد، ابزاری بسیار کارآمد در دفاع از ارزش‌ها و حقوق ملت ایران است و طبیعتا، ایرانیان دوست می‌دارند که در صورت برخوردار بودن از حق قانونی استفاده از امکانات ارتباطی نوین به دفاع از این ارزش‌ها بپردازند. اما ...


آقای وزیر، فیس‌بوک در ایران فیلتر است.


 
پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:, :: 10:50 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani
شعار دولت دهم حركت به سمت دولت الكترونيكي است.
 

معاون توسعه انساني رياست جمهوري: اجراي اين كار تنها از دست دولت برنمي‌آيد و بخش خصوصي هم بايد كمك حال ما باشد تا بتوانيم قيدها و بندها را از سر راه برداريم و پتانسيل اين حوزه را به اندازه كافي شكوفا و از آن استفاده كنيم.

 
شعار دولت دهم حركت به سمت دولت الكترونيكي است


مراسم تجليل از چهره IT سال ۸۹ با حضور جمعي از فعالان بخش خصوصي، مسئولان بخش دولتي، كارشناسان، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار و از شركت‌هاي نمونه و فعال در سال گذشته نيز تقدير به عمل آمد.

احمد بزرگيان - معاون نوسازي و تحول انساني معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس ‌جمهوري - در اين مراسم طي سخناني با اشاره به اين كه شعار ما حذف ارتباطات مبتني بر كاغذ از سازمان‌ها است، اظهار كرد:‌ حجم ارتباطات كاغذي بين سازمان‌ها و ارگان‌ها ۵۰۰ هزار تن است كه بايد بخش خصوصي در اين حوزه كمك ما كند تا ارتباطات شفاف، روشن، صحيح و ارزان مبتني بر ارتباطات الكترونيكي را در اختيار مردم قرار دهيم.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، وي گفت: شعار دولت دهم حركت به سمت دولت الكترونيكي است و ما هم با آغوش باز پذيراي ايده‌ها و فعاليت‌هاي در اين راستا توسط بخش خصوصي خواهيم بود.

او خاطر نشان كرد: نقشه دولت الكترونيكي و همچنين ۲۵۰ پروژه با زيرپروژه‌هاي فراوان را در اين حيطه تعريف كرده‌ايم و اجراي اين كار تنها از دست دولت برنمي‌آيد و بخش خصوصي هم بايد كمك حال ما باشد تا بتوانيم قيدها و بندها را از سر راه برداريم و پتانسيل اين حوزه را به اندازه كافي شكوفا و از آن استفاده كنيم.

وي افزود: بخش‌هاي الكترونيكي در سيستم پولي و بانكي به ميزاني انجام شده و بايد اين حركت در ساير بخش‌هاي ديگر نيز انجام شود و بايد دانست ماموريت سازمان‌ها در جهت اهداف و وظايف‌شان تنها با استفاده از بستر الكترونيكي قابل تحقق است و ما هم در اين راستا برنامه‌اي تدوين كرديم و با همكاري بين دو معاونت، برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري، درصدد رساندن اين اهداف و برنامه‌ها به سر منزل نهايي هستيم.

بزرگيان ابراز كرد: ‌تا پايان برنامه پنجم توسعه بايد ۷۰ درصد خدمات دولت را به مردم به صورت الكترونيكي ارائه دهيم كه حركتي بسيار ارزشمند است و با كمك بخش خصوصي اجرايي خواهد شد.

او افزود: در كشور ديگر به سخت‌افزار نيازي نداريم و به اندازه كافي وجود دارد و به اندازه كافي پول براي سخت‌افزار داده‌ايم و بايد براي توليد نرم‌افزارهايي كه بتوانيم از اين سخت‌افزارها استفاده كنيم، حركت كنيم.

وي ابراز كرد: ما حداقل به ۱۰ هزار متخصص آي تي، برنامه‌نويس در حد يك و بالا نياز داريم تا هم خدمات G۲G و هم خدمات G۲C را محقق كنيم و در اين راستا نگاه ما بايد تعامل، همفكري و همكاري با بخش خصوصي باشد.

بزرگيان گفت: ‌تا پايان سال ۹۴، تمام مردم ايران بايد كارت هوشمند ملي با تمام مباحث امنيتي و خدماتي كه در ساير كشورها وجود دارد، داشته باشند.

وي گفت: ‌براساس سياست‌هاي كلي اصل ۴۴ و هم برابر قانون خدمات كشوري در ماده‌هاي ۲۴، ۱۲ و ۱۶ به هيچ وجه به سازمان‌هاي دولتي اجازه برنامه‌نويسي نمي‌دهيم و قسمت تهيه كردن و محقق كردن اهداف برعهده بخش خصوصي است و بحث نظارت‌ها هم با ماست.

او تصريح كرد: پايه‌ريزي انجام داديم كه هر كسي بعد از ما بيايد، بايد اين روال را در حركت اتخاذ كند و اهداف و برنامه‌ها در قالب دولت الكتورنيك محقق خواهد شد.

معاون نوسازي معاونت توسعه مديريت رييس جمهور در پايان تصريح كرد: اگر بخواهيم در چارچوب قانون ارائه خدمات دهيم، راهش از طريق دولت الكترونيكي است.

 
پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:, :: 10:45 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani
درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 16847
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ