farhangfun
welcom to weblog fun

در ویندوز 8 از قابلیت‌های امنیتی آندروید و آیفون کپی برداری شده است.

 
کپی برداری ویندوز 8 از آندروید و آیفون


به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، بر اساس جدیدترین ویدیوی منتشر شده از سیستم عامل ویندوز ۸، شرکت مایکروسافت در این ویندوز به کاربران امکان خواهد داد تا از سیستم قفل‌گذاری موسوم به قفل‌گذاری الگویی همانند آندروید و آیفون برای دستگاه خود استفاده کنند.

پیش از این تصاویر منتشر شده حکایت از امکانات جدید این سیستم عامل همچون قابلیت استفاده از سیستم ذخیره‌سازی در سرویس‌های ابرهای دیجیتال، پشتیبانی از کنترل حرکتی کینکت، Zune music و رابط کاربری ارتقاء یافته داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ویندوز ۸ همچنین دارای پشتیبانی از پردازنده‌های مبتنی برARM یعنی SoC و معماری x۸۶ شرکت اینتل خواهد بود.

انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت ویندوز ۸ را در اواسط سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها به بازار عرضه کند .

admin:لطفآ به تمامی بخش ها به ویژه دانستنی ها نظارت فرمائید و نظر یادتون نره عزیزان

شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 7:5 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون شرکت اپل و آندرويد شرکت گوگل، داده‌هاي مربوط به موقعيت اين دستگاه‌ها را به شرکت‌هاي خود ارسال مي‌کنند.

 
آی‌فون و آندروید صاحبانشان را لو می‌دهند
همکاران سيستم- گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون و آندرويد داده‌هاي مربوط به موقعيت خود را از طريق گوشي به شرکت‌هاي اپل و گوگل ارسال مي‌کنند.

روزنامه وال استريت ژورنال بر اساس برخي مستندات گزارش داد: گوشي‌هاي هوشمند آي‌فون شرکت اپل و آندرويد شرکت گوگل، داده‌هاي مربوط به موقعيت اين دستگاه‌ها را به شرکت‌هاي خود ارسال مي‌کنند.

بر اساس نامه‌‌ي ارسالي به نمايندگان سنا، وال استريت ژورنال اعلام کرد: شرکت اپل به طور متناوب اطلاعات مربوط به موقعيت تقريبي کاربران آي‌فون را جمع‌آوري و هر ۱۲ ساعت يک بار به شرکت خود ارسال مي‌کند.

گوشي‌هاي آندوريد داده‌هاي مربوط به موقعيت کاربران به همراه اطلاعات شبکه‌هاي Wi-Fi آن محل و کد مربوط به گوشي را چندين بار در ساعت به شرکت گوگل ارسال مي‌کنند.

بنا بر اين گزارش، احتمال مي‌رود شرکت‌هاي اپل و گوگل از اين دادها براي ارائه‌ي خدمات بر اساس آن محل و موقعيت خاص استفاده مي‌کنند.
شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 7:0 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

هزينه‌هاي غول اينترنت آمريكايي گوگل براي لابي در سه ماه نخست سال جاري ميلادي به ۱.۴۸ ميليون دلار افزايش يافت.

 
پر هزینه شدن غول اینترنت

 به نقل از خبرگزاری، اين شركت كه با تحقيقات درباره سياست‌هاي حريم خصوصي خود و خريد شركت مقايسه هزينه‌هاي سفر هوايي ITA Software روبه‌رو شده است، هزينه‌هاي لابي خود را در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته به ميزان هفت درصد افزايش داد.

البته مخارج لابي گوگل كم‌تر از هزينه مايكروسافت بود كه ۱.۷ ميليون دلار براي لابي در سه ماهه اول صرف كرد. فيس بوك نيز اخيرا فعاليت‌هاي لابي خود را افزايش داده اما در اين زمينه هنوز پس از اين دو غول فن‌آوري وجود دارد.

فيس بوك در اين مدت ۲۳۰ هزار دلار براي لابي هزينه كرد كه در مقايسه با هزينه گوگل و مايكروسافت ناچيز محسوب مي‌شود اما آمارها نشان مي‌دهد ۵۰۰ درصد نسبت به آنچه در سه ماهه اول ۲۰۱۰ هزينه كرده بود، افزايش يافته است.
شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 7:0 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani
حداکثر قیمت سیم‌کارت دائمی اپراتور سوم 120هزار تومان می‌باشد.
 
اپراتور سوم مطمئنا با خدمات نسل دوم موبایل نخواهد آمد و سرویس‌های نسل سوم را ارائه خواهد داد.
 
ورود سیم‌کارت0920 و 0921 با اینترنت 512Kbps

یک مقام مسئول در شرکت تامین تله‌کام از عرضه سیمکارت‌های نسل سوم موبایل با یکی از کدهای ۰۹۲۰ و ۰۹۲۱ و قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت ۵۱۲ کیلوبیتی و تلفن تصویری خبر داد و گفت: اپراتور سوم مطمئنا سرویس‌های نسل سوم را ارائه خواهد داد.

به گزارش ایتنا به نقل از مهر، سال گذشته در چنین ایامی شرکت تامین تله‌کام وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی – شستا- پس از کش و قوس‌های فراوان موفق شد پروانه فعالیت اپراتور سوم موبایل ایران را از آن خود کند، که طبق پروانه صادر شده این اپراتور باید تا ۹ ماه پس از دریافت مجوز شبکه خود را راه اندازی و سیم کارت وارد بازار کند. براین اساس و طبق اعلام مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این اپراتور باید اوایل خردادماه ۹۰ این سیم‌کارتها را وارد بازار کند.

 

admin:برای دیدن مطالب به ادامه ی مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 6:55 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

گوگل كه هميشه خود را پيشتاز و مبتكر مي داند اين بار براي راه اندازي سرويس آنلاين موسيقي مجبور شده از تجربيات ديگران كمك بگيرد.

 
سرویس موسیقی گوگل با اجرای دیگران


به نقل از فارس، عدم تجربه گوگل در زمينه ارائه خدمات فروش و عرضه موسيقي آنلاين و نگراني از شكست در برابر رقبا چاره اي جز عقد قرارداد همكاري با بازيگران باتجربه اين عرصه براي گوگل باقي نگذارده است.

گوگل اعلام كرده كه سرويس موسيقي خود موسوم به Google Music را با همكاري Spotify راه اندازي خواهد كرد.

دو طرف ظرف هفته هاي اخير مذاكرات متعددي با يكديگر داشته اند، هر چند هنوز به هيچ توافقي با هم دست نيافته اند.

Spotify يك شركت اروپايي است كه خدمات آنلاين موسيقي را براي شنيدن ، خريد و به اشتراك گذاري ارائه مي كند.

گوگل در صورت جلب رضايت Spotify مي تواند به پايگاه موسيقي چهار شركت عمده عرضه كننده اين خدمات دسترسي داشته باشد.

اين جستجوگر درصدد است اين خدمات را با استفاده از فناوري كلود عرضه كند تا رضايت طيف گسترده تري از مخاطبان را به خود جلب كند.

اگر چه هنوز زمان دقيقي براي راه اندازي اين سرويس ارائه نشده، اما منابع نزديك به گوگل مي گويند اين شركت تا قبل از آغاز سال ۲۰۱۱ سرويس ياد شده را راه اندازي مي كند.

جالب آنكه گوگل در اين زمينه اظهارنظري نكرده و Spotify حتي هرگونه مذاكره با گوگل را انكار كرده است. در حال حاضر اپل از طريق فروشگاه آنلاين موسيقي خود موسوم به آي تيونز ميليون ها دلار درآمد سالانه دارد.
شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 6:40 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

داوران بخش فنی نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با حکم بهروز مینایی دبیرجشنواره و مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی شدند.

 
معرفی داوران بخش فنی نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای


به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای، "سید علی سیداف"، "علیرضا طالب پور"،" منوچهر مرادی"، " شهاب کشاورز" و " محمد مهدی بهفرراد" آثار راه یافته به بخش اصلی جشنواره را در زمینه فنی قضاوت خواهند کرد.

در این بخش به بهترین بازی بزرگ، بهترین دستاورد فنی و بهترین بازی آنلاین (برخط) جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به یادآوری است داوران نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در بخش‌های فنی، هنری و محتوایی به بررسی آثار رسیده دبیرخانه این جشنواره خواهند پرداخت.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای هشت تا ۱۲ اردیبهشت ماه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
سه شنبه 4 / 2 / 1390برچسب:, :: 4:5 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

آدرس‌هاي عددي اينترنتي ( IP Addresses) در كشور با هدف هدايت و نظارت بر خدمات اينترنت و اينترانت و كاهش وابستگي به شبكه جهاني اينترنت ساماندهي مي‌شود.

 
ساماندهی IPها در ایران


به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، با توجه به ضرورت مهندسي مجدد و مديريت بر توزيع آدرس‌هاي عددي اينترنتي ، مهاجرت از نسخه چهار IP به نسخه شش IP ، مديريت امنيت در شبكه ملي IP ، آئين‌نامه ساماندهي آدرس‌هاي عددي اينترنتي در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصويب شد.

براساس اين گزارش در پي تصويب اين آئين‌نامه، سازمان فناوري اطلاعات ايران به عنوان مجري اين مصوبه بايد بانك اطلاعات متمركزي از تمامي آدرس‌هاي واگذاري IP اعم از خصوصي و عمومي شامل نسخه چهار و شش ايجاد كند.
سه شنبه 4 / 2 / 1390برچسب:, :: 3:40 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

نوريو اوگا، رييس پيشين سوني كه با طراحي فرمت ديسك فشرده (CD) به تحول صنعت موسيقي كمك كرد، در سن ۸۱ سالگي درگذشت.

 
CD بی پدر شد

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاري دانشجويان، وي كه فارغ‌التحصيل مدرسه موسيقي بود، از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۵ به عنوان رييس در سوني خدمت كرد و تحول اين سازنده الكترونيكي به غول سرگرمي جهاني را كه موسيقي، فيلم‌ها و بازي‌هاي رايانه‌يي را تحت پوشش قرار داد، هدايت كرد.

اوگا كه استعدادش زماني كه يك دانش‌آموز بود و درباره كيفيت يك نوار ضبط ساخت شركت مادر سوني شكايت كرد، كشف شد، روز شنبه درگذشت.

در كنار طراحي فرمت CD، اوگا مذاكرات سوني با شركت سي بي اس در سال ۱۹۶۸ را كه به شكل‌گيري شركت سي بي اس سوني ريكوردز منتهي شد، هدايت كرد.

تصميم او براي خريد «كولومبيا پيكچرز» به مبلغ ۳.۴ ميليارد دلار در سال ۱۹۸۹ موقعيت سوني به عنوان غول سرگرمي را تحكيم كرد.

وي همچنين لوگوي شركت سوني را طراحي و بر ورود ديرهنگام سوني به بازار بازي نظارت كرد.

اوگا در سال ۱۹۹۳ شركت سوني كامپيوتر اينترتينمنت را در صنعت بازي راه‌اندازي كرد كه تحت تسلط شركت‌هاي قدرتمندي مانند نينتندو و سگا بود.

با وجود بدبيني موجود حتي در داخل سوني، كنسول بازي پلي‌استيشن در سال ۱۹۹۴ عرضه شد و اخيرا به بخش اصلي از كسب و كار اين شركت تبديل شده است.

تحت رياست اوگا، سوني صنعت موسيقي را با فرمت CD كه در سال ۱۹۸۲ به همراه «رويال فيليپس الكترونيكس» طراحي كرد، متحول ساخت.

ژاپن از دستاوردهاي اوگا با اعطاي برخي از برترين نشان‌هاي اين كشور به وي، تجليل كرد و فرانسه نيز به وي نشان لژيون دونور داد.

سوني اعلام كرد پس از يك مراسم خصوصي، يادبودي را براي وي در شركت برگزار مي‌كند.
 
سه شنبه 4 / 2 / 1390برچسب:, :: 3:40 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
بازار ایرانی آندروید.
بازار آندروید» تا حدی مشکل کاربران برای دسترسی به برنامه‌های متنوع این سیستم عامل را از میان می‌برد.
 
بازار ایرانی آندروید


شرکت گوگل مدتهاست دسترسی به «آندروید مارکت» را برای کاربران ایرانی محدود ساخته است و ایرانیان حتی به برنامه‌های رایگان تولید شده این سیستم عامل به سختی دسترسی پیدا می‌کنند.

به گزارش ایتنا، شرکت همراه همزبان ایرانیان که پیش از این نسخه‌ای ایرانی از سیستم‌عامل آندروید به نام فارسی‌تل را تهیه کرده بود هم‌اکنون سکویی برای ارائه و دریافت برنامه‌های آندرویدی به نام «بازار» ایجاد کرده که مجموعه‌ای از برنامه‌های رایگان ایرانی و خارجی را از طریق آن در اختیار کاربران آندروید قرار می‌دهد.

بازار امکان به‌روزرسانی برنامه‌های موجود بر روی سیستم را نیز فراهم می‌کند. علاوه بر این از آخرین امکانات نسخه آزمایشی آن می‌توان به رابط کاربری پیشرفته، امکان معرفی برنامه به دوستان، دانلود همزمان چند برنامه و همچنین محیط کاربری دو زبانه (فارسی یا انگلیسی) اشاره کرد.


برای دریافت بازار آندروید و استفاده از برنامه‌های درون آن می‌توانید به نشانی www.getbazaar.com مراجعه کنید.
یک شنبه 26 / 1 / 1390برچسب:, :: 5:10 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
نخستين شبكه اينترنت حلال در ايران راه‌اندازي مي‌شود.
 
معاون نظارت و هماهنگي معاون اول رييس جمهور: مي‌توان شبكه اينترنت حلال را توسعه داد و به ساير كشورهاي اسلامي و همسايه متصل كرد.
معاون نظارت و هماهنگي در سياست‌هاي اقتصادي معاون اول رييس جمهوري گفت: نخستين شبكه اينترنت حلال كه از سايت‌هاي غيراخلاقي پاك شده است، براي نخستين بار در ايران راه‌اندازي مي‌شود.

 
علي آقامحمدي معاون نظارت و هماهنگي در سياست‌هاي اقتصادي معاون اول رييس جمهوري در گفت‌وگو با ايرنا، براي نخسيتن بار خبر راه‌اندازي «اينترنت حلال» را اعلام كرد
علي آقامحمدي معاون نظارت و هماهنگي در سياست‌هاي اقتصادي معاون اول رييس جمهوري در گفت‌وگو با ايرنا، براي نخسيتن بار خبر راه‌اندازي «اينترنت حلال» را اعلام كرد.
 
علي آقامحمدي در گفت‌وگو با ايرنا، با بيان اينكه مقدمات راه‌اندازي اين شبكه در كشور آماده شده است، افزود: مي‌توان شبكه اينترنت حلال را توسعه داد و به ساير كشورهاي اسلامي و همسايه متصل كرد.

كنسرسيوم «ايرانيان نت»
وي با اشاره به ثبت كنسرسيوم «ايرانيان نت» گفت: اين كنسرسيوم قرار است در زمينه توسعه شبكه فيبر نوري فعاليت كند كه در آن صورت شاهد افزايش سرعت اينترنت در كشور خواهيم بود.

آقامحمدي تصريح كرد: با راه‌اندازي شبكه اينترنت حلال شاهد تحولات بزرگي در عرصه دولت الكترونيك، تجارت الكترونيك و بانكداري الكترونيك خواهيم بود و تمام خدمات الكترونيكي از طريق اين شبكه در اختيار كاربران اينترنت داخلي قرار مي‌گيرد.

وي تاكيد كرد كه جاي اينترنت جهاني محفوظ است و در كنار اينترنت داخلي،‌ دسترسي به شبكه جهاني اينترنت همچنان امكان‌پذير خواهد بود.

معاون اقتصادي معاون اول رييس جمهوري در مورد كنسرسيوم ايرانيان نت اظهار داشت:‌ تركيب اعضاي اين كنسرسيوم هنوز به طور كامل مشخص نشده است.

آقا محمدي گفت:‌اين كنسرسيوم داراي مشاور خارجي است و در مرحله نخست فعاليت خود كه ۱۸ ماه به طول خواهد انجاميد ، ۱۰ ميليون كاربر را از طريق فيبر نوري به اينترنت متصل مي‌كند.

وي با تاكيد بر اهميت توليد محتوا براي اينترنت حلال گفت: بخش‌هاي مختلف فرهنگي بايد در زمينه توليد محتوا براي اينترنت داخلي فعاليت كنند.

استفاده از تجربه چين در راه‌اندازي اينترنت داخلي
آقا محمدي در مورد تجربه كشور چين در راه‌اندازي شبكه اينترنت داخلي گفت: چيني‌ها براي توليد محتواي مورد نياز كاربران اينترنت، بطور وسيع به كار ترجمه پرداختند و الان بعد از انگليسي زبان دوم در اينترنت زبان چيني است.

admin:بقیه مطالب در قسمت دانستنی ها می باشد.

یک شنبه 26 / 1 / 1390برچسب:, :: 4:40 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 16894
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ